Annons

Forma rumpa och mage med D-Flex!

David Seisay

Champions!

Idag ska ni få en grym combo ni kan lägga till i era tränings program!
Vi siktar in oss på baksidan lår, rumpa , biceps och mage! Kör varje övning Antigen på tid 40-60 sekunder eller 15-20 rep!

1) BICEPSCURL TILTS – Stå med rakt rygg, kliv bakåt med ditt högra ben, böj överkroppen framåt så att ryggen och högerbenet bildar en rät linje, låt armarna hänga lodrätt mot golvet.
_BER0694
Sträck dig till stående position och dra samtidigt händerna mot axlarna och spänn biceps. Sedan skifta till vänster ben bak och upprepa.
_BER0696

2) ENARMS KETTLEBELL SWINGS – Stå med spänd överkropp och böjda ben axelbrett isär, skjut höfterna framåt medan du håller i vikten med ett stadigt grepp i en hand. Se till att armen du jobbar med är rak och att höfterna gör allt arbete. Kör 10st repetitioner med ena armen och 10st med andra.
CASH3951
CASH3949
CASH3943

3) SAXEN – Ligg på mattan och se till att ryggen är platt mot golvet. Tryck din högra axel diagonalt mot ditt vänstra knä medan du sträcker ut höger ben så det är helt rakt med en spetsig tå. Rotera sedan långsamt åt motsatt håll med vänster axel mot höger knä.
CASH4097
CASH4101

För mer inspo följ mig på instagram @dflex.se
Vi ses på gymet!

Annons
Annons