Vecka 2 i #höstpepp2018

Har precis kommit hem efter en lång, men härlig dag på studion. Så underbart att ha fått starta igång höstens första Yinyoga-kurs och möta alla fina yogisar!

Cfe288d4 05de 412d 8ab1 e2084f35a447

Först när jag satte mig i bilen på vägen hem kände jag hur galet trött jag var. Har sovit allt för dåligt två nätter i rad vilket direkt sätter sig i min kropp. Fixar inte riktigt när sömnen blir störd. Men att då komma hem och se att min älskade dotter hade fixat fint hemma och dammsugit, då blev jag så rörd. Att hon ser och förstår vad jag behövde och vad som gör mig glad. Det är kärlek det! Tack världens bästa Rebecca!

Något annat som är kärlek är ju vår härliga utmaning #höstpepp2018. Nu byter vi aktivitet och kör det här från och med imorgon:

• Dag 1: Gå 8 minuter, spring 2 minuter, gå 8 minuter, spring 2 minuter, gå 5 minuter

• Dag 2: Gör 8 armhävningar och 2 burpees, gör 8 armhävningar och 2 burpees. Avsluta med 5 djupa andetag

• Och så rullar du så vidare, vilket gör att du dag 3 ger dig ut och springer/går för att sen dag 4 köra armhävningar och burpees.

Hänger du med? Klart du gör! Nu kör vi! 

Instagram: @asanyvall

Hemsida: www.regnsken.se

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..